Skip to contentSkip to footer

Veel gestelde vragen over klachten en garantie

Wat doe ik als ik een ondeugdelijk of defect artikel heb ontvangen?

Neem contact op met onze klantenservice als u een ondeugdelijk of defect artikel hebt ontvangen. U wordt dan geholpen om een klacht in te dienen.

Als u een verkeerd artikel hebt ontvangen, stuur het dan naar ons terug. Op het retourformulier geeft u de reden “Verkeerd artikel” aan. U kunt het artikel ook naar een deelnemende dealer brengen en daar de retourzending uitvoeren. Een STIHL Online & Service Partner bij u in de buurt vindt u via de optie Zoeken naar dealer.

U kunt de verzendstatus van uw bestelling op elk gewenst moment volgen via de trackinglink die u per e-mail is toegezonden. Bij verdere vragen over de leveringsstatus kunt u rechtstreeks contact opnemen met de betreffende verzendpartner.

De garantietermijn bedraagt bij uitsluitend privégebruik van de STIHL-producten 24 maanden, bij commercieel en/of professioneel gebruik 12 maanden. Raadpleeg de garantievoorwaarden voor meer informatie.
Als u uw STIHL-apparaat registreert, wordt de garantie met 12 maanden verlengd. Klik hier voor de productregistratie.

Normaal gesproken zijn reparatiewerkzaamheden onder garantie voor u gratis. Meer informatie vindt u in de garantievoorwaarden.

Over het algemeen kan elke dealer onderhoud aan uw apparaat uitvoeren. U vindt een dealer bij u in de buurt via de optie Zoeken naar dealer.

Informatie over het herroepingsrecht vindt u in de algemene voorwaarden onder punt 4.